dimecres, 3 de desembre del 2014

Christmas with family

Tot comença en un poble del Pirineu , en aquest poble de families molt diferents que viuen el nadal amb moltes ganes i il·lusió .Cada familia comencen a decorar les seves cases i jardins de cada terreny. Cada dia que passa i s'apropa el nadal més il·lusió tenen i el dia que arriba la noche buena els habitants del poble fan un sopar i al endemà els fills dels propietaris de cada casa es deperten amb molta energia per obrir els regals però quan obren els regals també estan penssant en els reis que uns quans dies desprès vindran .

dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog




Hola a tots, benvinguts al meu blog, sóc David López  alumne de 4t d'eso A de la escola http://www.claretcornella.cat/joomla17/   i aquest any he decidit fer optativa de Informàtica.
Us mantindre informats de que anirem fent durant al curs.


He triat la informàtica perque sempre m'agradat,aprendre coses que no sabia fer i es molt interesant i per mi l'informàtica i la tecnologia són molt curioses i també és un dels meus motius de perque la triat.
També tot lo que sigui relacionat amb la informàtica m'agradat sempre i també m'agradat semprer saber més sobre l'informàtica .

Un dels meus hobby és quan no tinc deures o no he de estudiar jugo a la play o xbox, els meus jocs preferits són el Black ops 2 o el gta V .Sempre que jugo a la play o la xbox és amb amics que tu pases millor .
També els dilluns,dimarts i dijous faig basquet al Club Basquet Almeda,  més els fins de semana que tinc partit de lliga .
També un dels meus hobbys són les motos i per aixó tinc una poquet que de vegades nem a algun circuit o descampat a donar voltes  i també m'agrada mira les curses de la tele de moto gp ,moto 3 i moto 2 .