dimarts, 23 de setembre del 2014

Benvinguts al meu blog




Hola a tots, benvinguts al meu blog, sóc David López  alumne de 4t d'eso A de la escola http://www.claretcornella.cat/joomla17/   i aquest any he decidit fer optativa de Informàtica.
Us mantindre informats de que anirem fent durant al curs.


He triat la informàtica perque sempre m'agradat,aprendre coses que no sabia fer i es molt interesant i per mi l'informàtica i la tecnologia són molt curioses i també és un dels meus motius de perque la triat.
També tot lo que sigui relacionat amb la informàtica m'agradat sempre i també m'agradat semprer saber més sobre l'informàtica .

Un dels meus hobby és quan no tinc deures o no he de estudiar jugo a la play o xbox, els meus jocs preferits són el Black ops 2 o el gta V .Sempre que jugo a la play o la xbox és amb amics que tu pases millor .
També els dilluns,dimarts i dijous faig basquet al Club Basquet Almeda,  més els fins de semana que tinc partit de lliga .
També un dels meus hobbys són les motos i per aixó tinc una poquet que de vegades nem a algun circuit o descampat a donar voltes  i també m'agrada mira les curses de la tele de moto gp ,moto 3 i moto 2 .


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada